اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

شرایط فروش اقساطی KMC X۵ کرمان موتور مشخص شد + جدول قیمت‌ها , شرایط

شرایط فروش اقساطی KMC X۵ کرمان موتور مشخص شد + جدول قیمت‌ها , شرایط
شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی KMC X5 را برای اردیبهشت 1403 اعلام کرد. این شرایط فروش از دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت، فعال می‌شود.
۱۴:۲۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

فروش اقساطی KMC X5 کرمان موتور موعد تسویه ۱۸ و ۲۴ ماهه از فردا آغاز می‌شود. مبلغ پیش‌پرداخت KMC X5 یک میلیارد تومان اعلام شده و قیمت مصوب آن یک میلیارد و ۳۸۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

شرایط فروش اقساطی KMC X5 کرمان موتور

موعد تحویل KMC X5 در شرایط فروش اقساطی اردیبهشت ۱۴۰۳، 90 روز کاری اعلام شده است. مشتریان می توانند از تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به ثبت‌نام این خودرو اقدام کنند. در حال حاضر فرایند خرید محصولات کرمان موتور از طریق نمایندگی‌های این شرکت قابل پیگیری است.

رنگ‌های قابل سفارش در شرایط فروش اقساطی KMC X5 ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳ سفید، مشکی، خاکسری، قرمز، آبی و قهوه ای متالیک است. لازم به ذکر است که در این شرایط فروش سند خودروها تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی خواهند ماند.

از ابتدای سال جاری تاکنون شرکت کرمان موتور شرایط فروش محصولاتی مانند KMC T9، جک J4، بک X3 پرو، KMC J7، KMC A5 و KMC X5 را اعلام کرده و توانسته تا آمار فروش بالایی را در ابتدای سال ۱۴۰۳ ثبت کند. با توجه به آمار تولید و ثبت تقاضای خرید می توان پیش بینی کرد که کی ام سی ایکس ۵ یکی از پرفروش‌ترین محصولات کرمان موتور در سال جاری خواهد بود و می‌تواند نظر بسیاری مشتریان این شرکت را به سمت خود بکشاند.

فروش اقساطی lmc x55

در حال حاضر که KMC X5 در بازار آزاد 382 میلیون تومان گران‌تر از کارخانه، یعنی به ارزش یک میلیارد و 770 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین